SGK AKTİVASYON İŞLEMLERİ HAKKINDA

Değerli Meslektaşlarımız,

SGK İl Müdürlüğünden Odamıza gönderilen,

Eczaneye müracat aşamasında kişinin sigortalılığı olduğu halde, meduladan provizyon almada yaşanan sıkıntıların kısa sürede çözümlenmesi amacıyla sağlık aktivasyon işlemleri e-mail ortamında yapılacaktır. Sosyal güvencesi olduğu halde, ECZANELERİMİZE müracaat eden, ancak sağlık aktivasyonu olmadığı için hizmet alamayan kişilerin (sigortalı, eş ve çocukları), Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğüne yönlendirilmeden aşağıdaki bilgilerinin

TC Kimlik numarası,

Sosyal Güvenlik Kapsamı,(SSK, Bağ kur,Emekli Sandığı vs.)

Adı Soyadı,

Varsa Cep Telefon numarasının (aktivasyonun yapılamaması halinde neden yapılamadığını bildirebilmek için)

Adana Sigortalıları için;

adanaaktivasyon@sgk.gov.tr elektronik posta adresine göndermeleri halinde en geç 10 dk içinde aktivasyonları yapılacağından, 10 dakika içinde tekrar aktivasyonun yapılıp yapılmadığının sorgulanması gerekmektedir. http://www.sgk.gov.tr/wps/portal/Portletler/Mustehaklik (bilgisayarınızın sık kullanılanlar bölümüne eklemeniz tavsiye edilir) adresinden sorgulama kontrolü sonucu aktivasyon işlemi yapılamamışsa, yapılamayışının gerekçesi ilgilinin cep telefon numarasına sms yoluyla bildirilecektir.

          Ayrıca, karşılaşılan sorunlarla ilgili aşağıda belirtilen personellerle telefon bağlantısı kurulması halinde gerekli yardımlar ivedi şekilde kendilerine yapılacaktır.

            Adana

Şef                           Ali YILDIZ                  Tel: 322 363 01 91 dahili 208 / 203

Yetkili Memur         Serdar AKDOĞAN      Tel: 322 363 03 92


08 Ekim 2010     Okunma Sayısı : 7362     Yazdır