SSK DÖNEM SONLANDIRMA VE FATURA KESİMİ HAKKINDA
SSK Sağlık İşleri İl Müdürlüğü Sorumlu Eczacı Mehmet Em ile dönem sonlandırma ve evrak teslimi ile ilgili yapılan görüşmenin sonuçları,aşağıdaki gibidir;
1. Reçeteler,bir önceki dönem olduğu gibi poşetlere konarak, çuval ile teslim edilecektir.
2. Poşetin ve çuvalın üzerine,eczane ve eczacı adı,reçete dönemi,emekli sicil numarası ve döküm numarası mutlaka yazılacaktır.
3. Reçete sayısına göre ,birkaç poşet kullanılacak ise, reçete numaraları poşetler üzerinde belirtilmelidir(Örneğin, 1 nolu poşet 1-300 arası reçete).
4. Çuvalın içerisine reçeteler dışında ,iki nüsha fatura aslı,bir nüsha fatura fotokopisi ve iki adet eczacı tarafından imzalanmış kaşelenmiş döküm listesi konulacaktır.(Her fatura aslına bir adet imzalı kaşeli döküm listesi zımbalanacak,fatura fotokopisine döküm listesi eklenmeyecek)
5. Evrak kayıt bölümüne ise,
- Bir önceki ayın yatırılmış SSK prim makbuzu
- Fatura fotokopisi
- İki adet döküm listesinin son sayfası olan döküm listesi özet bilgisi(imzalı ve kaşeli)
Tüm bu evraklar zımbalanarak kayıt numarası alınacak,döküm listesi özet bilgilerinden bir tanesi eczacıda kalacak şekilde reçeteler teslim edilecektir.
6. Her ayın ilk beş iş günü evrakların mutlaka teslim edilmesi gerekmektedir.Beş iş gününden sonra getirilen evraklar teslim alınmayacaktır.
7 .Altı ayda bir alınması gereken SSK prim borcu yoktur yazılarının, 31 Ocak 2007 tarihinden önce SSK Sağlık İşleri İl Müdürlüğüne teslim edilmesi gerekmektedir.
Meslektaşlarımıza önemle duyurulur.