SSK - REÇETE TESLİMİ HAKKINDA
Odamıza Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı Genel Sağlık Sigortası Genel Müdürlüğü SSK Adana Sağlık İşleri İl Müdürlüğü(Devredilen)nden gelen yazı ile;
Kurum provizyon sisteminde yapılan değişiklik nedeniyle, ay sonlandırmasına müteakip faturalandırma ve reçete teslim alımlarında bazı değişiklikler olduğu, Reçete teslim alımları sırasında yaşanan aksaklıkları ortadan kaldırmak için aşağıda yazılı konulara dikkat edilmesi gerektiği bildirilmiştir.
1. Reçetelerin faturalanması esnasında fatura tarihinin sistemin verdiği tarihle aynı olması, (İşlem tarihi fatura tarihi değildir.)
2. Kesilen fatura numarasının sisteme doğru girilmesi,
3. Fatura tutarlarının mutlak suretle sistemdeki ile aynı olması, (Örn: 1 adet reçetenin kaybolması nedeniyle rakamın düşülmemesi, bu durumun bir dilekçe ile bildirilmesi yuvarlama yapılmaması vs.)
4. Paketin üzerine mutlak suretle eczane adı, ili-ilçesi, eczane sicil numarası ve döküm numarasının yazılması,
5. Gönderilen paketin dışına 1 adet fatura fotokopisi, 1 adet döküm özeti ve prim makbuzu konulması,
6. Düzeltilmek üzere iade edilen reçetelerin normal teslim dönemlerinde gönderilmemesi,
7. Kan ürünü, yurt dışı reçetelerinin ve faturalarının normal provizyon paketinin içerisine konulmaması gerekmektedir.
Meslektaşlarımıza duyurulur.